Thursday, January 9, 2014

Angin Satu Badan?

Salam dan selamat malam.

Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana diberi kesempatan untuk menambah 1 lagi entry di blog ini.

Pernah tak kita rase banyak angin di badan tapi, tak boleh nak keluarkan? Seksa kan keadaan tu...

Saya pun selalu berangin 1 badan (bukan angin nak marah tu yer..). Tapi kan bila angin tu tak boleh nak keluar sama ada melalui sendawa atau buang angin....memang arr rase tak selesa...nak buat kerja pun tak boleh fokus, bile tak boleh fokus, kerja pun tak boleh cepat siap, kualiti keje pun turun...aduihh... bila semua tu jadi kita pun boleh naik angin.....

Susahlah kalau hari2 tension tak boleh buang angin dan hembus nafas kelegaan kan....Tapi kan, saya dah jumpa cara nak buang angin ni....



ni yang nak kongsikan ni...entry saya sebelum ni, saya try makan vitamin B, vitalea, alfalfa, zinc & vitamin E untuk kesuburan. 


Saya perasan, badan rasa rase selesa dan lebih bertenaga. Kenape selesa? Salah satunya sebab dapat keluarkan angin degil dari badan. Juga rasa selesa pagi2 buang toksik daripada badan...jadi, dapatlah tubuh kita melakukan tugasan harian dengan lebih cekap.

Jom, nak kongsikan khasiat Alfafa Shaklee..
 Psst...Yang no. 4&11 tu pun berkesan untuk saya...:)
 Dah 2 entry berkenaan Alfalfa kan...sebabnya saya dah jatuh cinta dengan nya..hehe....

Saya dah jumpa cara nak buang angin dan toksik dalam badan dengan cara yang mudah dan sihat. Anda nak mencuba? Bagaimana caranya?  wassup / line / wee chat 0143986598 - SID 1081657.

Inshaallah saya akan kongsikan pengalaman saya untuk yang lain pula...

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment